sábado, 2 de enero de 2016

DATA: 2 de gener de 2016
POBLE: Carcaixent

Descripció de la ruta:

Front a l'Hort de Soriano teniem l'aparcament. Des d'ahi ens dirigirem a la Font de la Parra. Una vegada allí pujarem pel Barranc de les Morteres fins la pista forestal.
En arribar a la pista girarem a la dreta i pujarem cap al Molló de Miramar, d'on gaudirem de bones vistes i aprofitarem per esmorzar.
Per pista desferem el camí i continuarem baixant. Passarem per davant d'un encreuament on per l'esquerra anem cap al Barranc de les Basses Roges, però continuarem al recte fins al seguent encreuament, on girarem a la dreta per dirigir-nos a la Sima de l'Aigua. De pujadeta arribarem al pla on en un altre encreuament girarem de nou a la dreta fins arribar a la Sima de l'Aigua.
Una vegada feta l'exploració i les fotos de rigor a l'interior de la Sima de l'Aigua, tornarem pel mateix camí l'anada fins l'encreuament cap al Barranc de les Basses Roges. Per este barranc baixarem fins la Font de la Parra, i d'ahi a l'Hort de Soriano.

Algunes fotos de la ruta:

Cap a la Font de la Parra
Font de la Parra
Pujant pel Barranc de les Morteres
Al fons la Serra de Corbera

Foto de grup al Molló de la Creu
 Baixant del Molló de la Creu
 Cap a la Sima de l'Aigua