domingo, 17 de abril de 2016

DATA: 17 de abril de 2016
POBLE: Anna

Descripció de la ruta:

Comencarem des d'el poble d'Anna i baixarem cap al Gorgo Gaspar, amb la seua cascada. Continuarem baixant passant junt a la Cascada Gran o de la Canal. Després baixarem cap al riuet, el travessarem girant a la dreta i ens dirigirem cap a la Cascada del Gorgo de la Escalera.

Després de fer-nos les fotos tornarem enrrere per esmorçar junt a les ruines de la Casa del Salto. Després tornarem a baixar cap al riu i sense creuar-lo girarem a la dreta i pujarem fins arribar a una carretera, on girarem a l'esquerra. Al poc deixarem la carretera i per senda recorrerem la zona de muntanya anomenada El Nero

Passarem junt a una Falla i al poc tornarem a baixar cap a la carretera, girarem a l'esquera i per carretera anirem un tros fins desviar-nos a la dreta per tornar a baixar cap al riu. Després de travessar el riu pujarem fins el poble d'Anna per la Baixada del Molí, passant junt a una cascada generada per les aigues que venen del Llavador.

Una vegada en Anna ens trobarem amb el Palau dels Comtes de Cervellón, visita obligada per vore els magnífics treballs de fusta i orfebreria en la zona àrab que, mes que moderns, son dignes de vore.

Algunes fotos de la ruta: