viernes, 7 de diciembre de 2012

El Garbí

 El grup al Garbí.

EL recorregut i el track el teniu en Wikiloc.

Perfil de la ruta.


Fotos de la ruta:
  Foto del grup en Segart.
Altra foto del grup (Estela i jo eixim de milacre).
Inici de la senda (al fons el Garbí).
Fernando i jo en la pujada cap al barranc.
El "mono" de Pedro.
Comencem a pujar el barranc i Vicente encara reia.
Ja estàn molt prop les cadenes.
Abans de les cadenes hi ha algún que altre ganxo.
Les primeres cadenes.
En arribar aci hi ha que pujar per l'esquerra a través d'un clavill .
Ahí davant està el clavill.
Passant pel clavill.
Estela i Rubén ja han passat el clavill.
En algún tram hi havia que ajudar a Moxi.
Les cadenas están ficades en punts claus.
¡Mira que es fàcil pujar recolzant-se en els peus!
Al cim del Garbí. Al fons el Mirador.
Vista del Garbí pujant al Mirador.
El Garbí a la meua esquena.
Bonica foto.
Jo no anava a ser menys.
Rubén en el Mirador i Pedro a la porta de la cova.
Porta de la cova baix el Mirador.
 La cova.
 Creu de dins de l'Ermita.
 Deixant el Garbí i anant cap la pedrera.
 Reme diguent "fa no res erem allà dalt"
 Foto en Segart baix els taulellets dels cims dels alvoltants.


NOTES:
  • La ruta la vaig fer amb Pedro, Vicente, Fernando, Rubén, Estela, Reme, Jorge i Moxi (el goset).
  • Les fotos que no son meues son de Pedro.
  • Fernando i jo aprofitarem per visitar el catxé del Garbí (de Toni Jeep).